MY CHRISTMAS

Asså, jag hade ändå en jäkla bra jul faktiskt! Firande med släkten här i Värmland och my favoruite friend som jag pratade med genom iMessege, haha. Jo, men jag kan väl berätta typ vad som hände då. Jag gick upp kl. 9.00 och satte på mig-  Nej, skit i det. Jag säger väl bara att vi såg på Kalle Anka, även fast det var tråkigt att dem tagit bort "Mamma" delen, vi åt julmat; korv, köttbullar, potatoes, ketchup och senap, tomten kom och det bästa. Julklappar. Jo, angående julklapparna så tänkte jag att jag typ bara hittar lite bilder på nätet eller nåt, alltså dem sakerna jag fick och lägger upp dem i ett annat inlägg! Men ni kan få en bild nu vetja!
 
 
Jo, jag fick den trotsallt. Har väntat sjukt länge på den och nu fick jag den på morgonen tillsammans med en tidning. Vänta, det skrev jag ju i mitt andra inlägg.. Tror jag måste gå och sova snart! Men jag ska bara säga att jag kommer troligtvis starta en till blogg, fast då en novellblogg. Men jag kommer fortfarande att skriva här så klart, men som ni vet så är jag inte sådär jättebra på att uppdatera, men jag glömmer inte bort er! Okej, jag tror jag ska avsluta nu! Adios Amigos! :)

Comments


Lina

Saknar dig med! Jääääätte fin design btw. Du vet själv att dedär inte va mitt rum ;)


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback