NEW YEARS EVE!

 
 

Ja, då var det nyår då, och just nu befinner man sig i Stockholm. Jag skev ju i ett inlägg att jag kanske inte kunde skriva något på en vecka, men jag har ju mobilen och kunde inte hålla mig, så ja då blir det ett inlägg i alla fall! :)
Jo, men idag är det ju nyår och det innebär mat, godis, uppe länge och raketer! Yeah! Fast dem kommer ju skrämma livet ur mig iallafall! Haha..
Sen efter "nyår" så ska jag till två av mina närmaste kompisar och hänga lite, umågs med dem för det var väl ungefär ett halvår sen, och sen ska vi på onsdag upp ganska tidigt för att dem ska upp kl.07.00 typ för att dem ska spela nån fotbollscup som inte jag kan vara med på, men haha, va fan tänker jag? Bara här kommer jag som var en i laget och jag undra om man kan få vara med och spela? *fotbollskor i handen och matchkläder på*, men jag ska kolla och då kommer jag få träffa mina gamla kompisar och prata med dem.

Nej, men eftersom jag har min crazy kompis på Imessege så tar vi och lägger av nu! Kommer säkert komma upp lite bilder från idag senare men nu säger vi adjö! Bye bye!

 


Comments


Lina

Ja, det är punkdshop! Ofc kan vi göra det :D


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback