ANNA LILY ADELE

Japp, vi hade då dop igår och det var himla kul! Hela släkten hade kommit upp, mina mostrar och mina kusiner.
Har verkligen saknat alla super mycket så det var jättekul att få träffa dem. Det var då min lillasyster Lily som skulle döpas och hon döptes till Anna Lily Adele Emilsson. Jag älskar att hon heter Adele i mellan namn. Jag vill också heta det! Vad heter jag liksom; Liv Alicia Maria Emilsson.. 
 
Idag har vi egentligen inte gjort så mycket. Love hade fotbollsmatch i Torsby så det blev en sväng dit. Bara för någon minut sen satte pappa upp mina 1D planscher och det ser superbra ut, hihi.. :3
 
(Fotat från IPhone så ni fattar dålig kvalite) 
 
Ps. OMG! DET ÄR BARA 10 DAGAR KVAR TILL ONE DIRECTION KONSERTEN!! :D
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback