FRÅN OLYCKLIGT TILL LYCKLIGT

Hello everybody! Jo, idag har jag varit ur trött! *suck* Nej, men jag tror jag blev det efter gympan. Åh, fy faan alltså! Gympan idag var hemsk. Vi körde någonting som kallas "15" och det går ut på att det är fyra olika stationer i varje hörn och man börjar på 15 och räknar ner. Till exempel att du börjar i ett hörn och där finns situps, då ska du börja med att göra 15 situps och göra samma sak på alla andra stationer. När du sen kommer tillbaka till situpsen, där du började, så ska du nu börja göra 14 situps osv. tills du kommer ner till 0. Fatta jobbigt alltså.. 
 
Igår hände ju en liten rolig sak. Jag var tvungen att gå hem, för mamma orkade inte hämta mig, och då tog jag ut mina hörlurar ur väskan och stoppade ner dem i bakfickan på mina byxor eftersom det inte finns några framfickor på dem, och det ända jag kan säga är att det inte var så bra. Efter en liten bit av gående, bara en liten bit från skolan, tog jag upp min mobil och märkte att hörlurarna inte fanns i bakfickan. Jag typ sprang fram och tillbaka och försökte hitta dem men lyckades tyvärr inte. Jag storgrinada, det var ju faktiskt mina 1D hörlurar, och var tvungen att göra ett sånt där litet inlägg med en ledsen min på Instagram att jag hade tappat mina hörlurar. Då fanns den en vänlig person som jag känner, en jätte söt liten tjej som jag spelar fotboll med, och hennes syrra hade hittat dem och jag dog av lätnad. Och idag fick jag tillbaka dem! Yeah! :) 
 
Jag har precis gjort lite SO uppgifter och Spanskan har jag tränat på för den kan jag typ redan. ;) 
Nu ska jag göra lite grejer i Gimp.. 
 
578923_272476336190647_81994085_n_large
 
Tumblr_m8x28rzjl31qhuzgoo1_500_large

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback