GICK PÅ CIRKUS MED KALLE

Tjo, nu är jag hemma då! Det är så jäkla skönt att sluta 11.15 på torsdagar. Så. skönt. 
Igår var jag ju på cirkus och det var fan kul alltså! Jag har aldrig varit på det förut, så det var verkligen kul att se. Men ännu roligare var ju att sitta med Kalle! Han hade först ingen biljett, men eftersom att vi ha en biljett över, insisterade Alva på att ge den till honom. Själv ville mamma att han skulle köpa den. Men va fan, den koastade liksom 45 kr. :) Så han satt jag med, vilket var as roligt. Han är en bra kompis, ingen kärlek mellan oss nej, nej.. 
 
Har fått veta att One Directon vaxfigurerna är klara nu! Dem blev faktiskt jätte fina, min kompis såg knappt skillnad på dem, haha. Jag och mamma har ju planerat på att åka till England runt Juli - Augusti, så jag hoppas jag hinner se dem. Tror dem skulle plockas bort i typ mitten av Juli så vi får vara snabba, haha! :) 
 
Kom på att det bara är 20 DAGAR kvar till konserten! Shit alltså, jag kommer dö! :) 
 
 
Snyggingar... ;)

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback