INGEN LÄMPLIG RUBRIK DIREKT

Ja, vafan ska man ha för rubriker egentligen? Whatever, var inte det jag skulle prata om. Jo, jag är hemskt lesden över att jag kanske inte har uppdaterat på ett tag, men egenligen vet jag inte varför jag skriver det för det är knappt någon som läser. Men jag har så fullt upp med skola, idrott och i bland vet man knappt vad man ska skriva. Men om ni liksom ba; "Va?! Varför har hon inte skrivit något?", så är det för att jag inte har tid helt enkelt. 
 
MEN, vet ni vad? Det ha rgått sådär lite halv bra i mitt fotbollslag och det är väl ungefär 2-3 st som har bytt till det "andra" laget, Lysvik, och vi är typ bara 5-6 st 99:or och två 00:or. Och eftersom att vi är så få i vårat la då då, (ni läste ju liksom ;)), så ska, troligtvis, Mallbacken (mitt lag) och Lysvik sammarbeta eftersom att båda lagen är så få! Och då tänker ni säkert ba; "So what?" men det är faktiskt så här att vi har typ 3-4 spelare som är sjukt duktiga på fotboll, inklusive mig, hehe och liksom hur kul är det att lira en match med 10 st 02:or och 01:or? Lysvik är sjukt grymma och jag tycker att några av våra spelare ska få spela med dem och det kommer ju troligtvis hända! Yeah! 
 
Idag var jag typ fett sen till träningen bara för att vi spenderat hela dagen på Nöjesfabriken eller vad fan den nu heter i Karlstad. Den är en sån här barn och bus land, den som dem på Familjen Annorluna var på, ja. Men det var faktiskt as kul där och jag fick äta buffé... Sen så shoppade vi lite också. Fick en tröja va mamma, hihi. :) 
 
Kanske skulle jag ha döpt rubriken till "Fotbolls nöje" eller nåt? HAHA. Nej, jag orkar inte ändra, det får vara så. 
 
Bye bye my cute people who hoppfully will read this someday! :) x
 
 
  Så spelar jag fotboll i alla fall, haha.. 
 
 
 
 
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback