MY FAVOURITE MUSIC

 
 
 
Teenage Dirtbag: En skön låt jag började lyssna på efter att One Direction gjort en cover på den. Skitskönt sound och den är ändå rolig på ett sätt. Den har en bra text. Awesome! 
 
 
 
Kiss You: Ja, vad kan jag säga? Mina boys är för perfekta och denna musik video är riktigt rolig och dem är otroligt snygga. Bästa låten! :) 
 
  
 
I Won't Give Up: Alltså herregud vilka feels man får när man lyssnar på den! Det började med att jag såg en video på facebook när en tjej sjöng den och jag var bara tvungen att kolla upp originalet, och nu, nu kan jag typ hela låten utan till! Verkligen en av mina favolåtar. 
 
 
 
Use Somebody: En sjukt bra låt som One Direction inspererat mig med och jag gilla den verkligen. Värd att lyssna på för dig som gillar The Beatles, Greenday, you name it... 
 
 
 
Impossible: Ni har säkert hört den några gånger eftersom det är många som gjort auditions till olika tävlingar med just den här låten. Men det här är inte originalet, utan också en "cover". Han som 1sjunger vann väl typ XFactor UK 2012 och han är så sjukt duktig. Lungt en av mina favoriter här också! :)
 
Sen finns det så många andra låtar jag älskar, men dem skulle aldrig få plats i ett inlägg. Inte ens två tror jag! :) x

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback