SURT MED FÖRLUST

Hej! Igår så hade jag fotbollsmatch mot Ämtervik och det gick inte så jättebra men jag är ändå nöjd. Vi förlorarde matchen med 3-5, fast vi kunde ha vunnit den med typ 7-3 eftersom att vi hade ungefär 3 stolpskott som lika gärna hade kunnat gå in än ut. Sen så är det ju alltid jobbigt att vara målvakt och tro att allting hänger på en själv, men denna gång jobbade knappt backana ingenting. Fy! Det roliga sen var att vi hade en straff-tunering på skoj och jag fick lägga två straffar. Och jag satte båda två! Hurra för mig! :) 
 
Nej, nu släpper vi det. :) 
 
Imorgon så ska brorsan min på fotbolls-tunering och vi ska vara där tidigt! Eller jag ska hjälpa pappa med seketariatet och lite sånt där. Men det ska bli kul och se på! Idag hade 99:orna fotbolls-tunering och jag hade gärna åkt och kollat, men det blev andra planer. ;) 
 
Kramar från mig :)
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback