I didn't know

Hello guys! 
 
Vet att jag inte har uppdaterat på typ en månad och det är jag hemskt ledsen för, men liksom jag tror inte att jag har varit så allvarlig när det gäller bloggen. Liksom jag skriver inte saker varje dag utan jag skriver om det som har hänt och då skriver jag det den dagen. Jag har aldrig brytt mig direkt eftersom jag trott att jag aldrig haft läsare här, men nu idag när jag gick in, så såg jag faktiskt att någon läser den här bloggen så jag måste snart skärpa mig, haha! Lite ondöndigt prat men vafaan, lite måste ni få veta.. 
 
As u can see så har jag denna designen just nu för tillfället, därför så är den inte så iordning gjord. Headern och det. Det är så att jag väntar på en design från en tjej som gör personliga gratis och jag vill ju liksom ha en personlig så jag kontaktade henne och nu måste jag vänta i ungefär en vecka. Tror jag. :) 
 
 
Ska kolla på Nialls Tweetcam så jag måste avsluta nu, men jag bloggar nog imorgon så då hörs vi! Kram
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback