Kim Cesarion

Hej! 
 
Sitter just nu och kollar på Allsången och sjunger till Kim Cesarion's "Undressed". Jävlar vad han e snygg, seriöst! Mamma tycker typ att han e jätteful. Nej, han e snygg. Fenitio!
 
Imorgon så blir det väll ingenting direkt förutom fotbollsträning. En sak jag måste berätta som jag tycker är ganska coolt är att Svensk Damfotboll, en tidnig tror jag, dem blev väldigt imponerade av Mallbacken's 99-00 lag, alltså mitt lag i cupen som var i helgen så dem skulle skriva om oss. Dem ville liksom ha personnummer och telefonnummer, sistnämnda har jag ingen aning varför, haha. Pretty cool, huh? 
 
Nej, måste kila nu för mamma och jag ska see på "Teen Choice Awards" från i söndags! Laddat ner vettu.. :) 
Vi hörs! 
  
 
Måste bara berätta att för några dagar sen så blev denna låt "leaked" och det är inte alltid så kul, men jag är glad att det bara var en liten bit av den! Grym är den i alla fall! :)  

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback