Lite snabbt bara

Hello guys! 
 
Detta blir bara ett snabbt litet inlägg för jag och familjen ska kolla på film! 
 
Har inte gjort något speciellt idag förutom att mamma och jag kollade en liten bit av "Teen Choice" och sen var det bara dags för träning. Rätt rolig träning idag faktiskt, men jag var inte direkt med på att det var målvakts träning idag för vi har det oftast bara på måndagar. Men idag var det kul, Babs är bra (målvaktstränaren) och det är roligt när man är två målvakter än att köra helt ensam. Omg, vet ni att min målvaktstränare har vart polsk landlagsspelare, proffsmålvakt, spelat i Tyresö och har även spelat i Mallbackens A-lag?! Hon frågade liksom mig "vart bodde du i Stockholm?" och så berättade jag att jag bodde i Tyresö, och då sa hon att hon också bodde där! Coolt.. ;) 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och får troligen tandställning! Om inte så blir jag arg, mmmm.. 
Match är det imorgon också mot Torsby. Dem ligger näst sist i serien men dem är jäkligt bra, men detta klarar jag! :) 
 
 
Färgade även topparna idag, men det syns säkert inte, haha. Vi hörs mer imorgon, kram! 
 
 
 
 
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback