SELFIE

Hej allihopa! 
 
Ska först och främst säga förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting på hela helgen men det är för att jag varit i Stockholm, eller rättare sagt Norrtälje och jag tog inte med datorn dit för att jag ville umgås med familjen, men nu har ni mig här!  :) 
 
Idag händer inget speciellt förutom att jag har fotbollsträning. Det ska bli kul faktiskt eftersom vi torskade mot Torsby så behöver jag nog lite träning. 
Världens bästa nyhet är att One Direction kommer att ha sin "Where We Are Tour" i Sverige och jag och mina två kompisar måste självklart gå! Ska bli så kul att få se dem igen.. Älskar dem över hela mitt hjärta. : )
 
Tänkte att jag skulle fixa lite saker med mitt rum och så men jag kommer troligen blogga imorgon också! Vi hörs!
 
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback