♥ Christmas presents ♥

Nu, äntligen så har jag fotat alla bilder! Tror jag i alla fall, haha. Eftersom att jag är den sämsta fotografen någonsin och har typ aldrig fotat i hela mitt liv så blev inte bilderna så bra. Jag ska försöka lära mig mer och kanske gå någon kurs eller nåt. Vi får se. 
 
Här kommer i alla fall mina julklappar för det här året! :) 
 
Midnight Memories 
 
 
Prenumeration på Julia 
 
Storbritannien kudde 
 
Blå mysplädd 
 
Tommy Hilfiger (småsaker min lillasyster har gjort)
 
Presentkort 400:-
 
Den officiella One Direction boken 2013 
 
Den gamla One Direction boken som jag fick av min lillasyster (som jag typ redan har, hehe.) 
 
Storbritannien väggklocka
 
Addidas klocka (från kompis)
 
Iphone skal (från kompis)
 
Yvonne Ryding ansiktskrämer
 
Donut (från lillebror)
 
Lumix systemkamera
 
Fick även ett presentkort på 150:- av min mormor och hennes kille på H&M. Sjukt nöjd är jag med mina julklappar! Ni själva då? Fick ni det ni ville ha? 
 
Vi ses!
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback