White Christmas

Hej! 
 
Hemskt ledsen för att jag inte bloggat på några dagar men jag har varit bortrest och igår så var jag på match ända till Falun. Tack och lov att vi vann i alla fall! 
Det här inlägget kommer inte bli så långt för jag ska snart iväg igen. Jag har julkonsert idag i kyrkan och det är träning kl 6 så jag måste gå snart hehe. Ska sjunga Michael Bublés version av White Christmas. Den är mer jazzigare och det är en storbandslåt så det ska bli jättekul! Jag älskar verkligen Michael Bublé. Han är så duktig. 
 
Fick tillbaka mitt bildprov idag och det gick rätt bra med tankke på att jag inte pluggat någonting alls, hehe. 
Nej, nu måste jag avsluta här och fixa iordning mig. Kanske måla mina naglar i en fin röd färg? Vi får se hur det går eftersom att jag är så duktig på att måla. 
 
 
 
Vi hörs!

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback