Hurra för mig! :)

Hipp, hipp, hurra! Japp, idag fyller jag år och nu är jag 14 år! Imorse fick jag presenter, fem om jag ska vara exakt. Jag fick den här finna rosa datorn jag sitter och skriver på, ett par nya fotbollskor, ett par nya basketskor, en Jordan keps och en liten trisslott från min bror. Se fick jag också lite grejer i skolan också. Jag kan nog lägga upp bilder på det sen. Det tråkiga med denna dator är att man inte kan byta bakgrundsbild på den, liksom skrivbordsunderlägg eller vad det nu heter. Jag kan inte det eftersom jag har fått nått startpaket med som gör att man inte kan ha det och det tycker jag är jätte dåligt. Ni tycket säkert att jag är jätte töntig och så, men jag är typ beroende av utseende och sånt. Jaja, vi får väl se längre fram om man kan fixa det. Jag är så otroligt glad att jag fick en liten dator i alla fall. Tack så hemskt mycket mamma och pappa! 
Men om ni som läser vet något man kan göra för att få en bakgrund eller om man kan ladda ner typ Windows 7 gratis eller nåt, så kommentera gärna! Jag behöver all hjälp jag kan få. 
 
Ja, nu väntar jag bara på att GIMP ska laddas ned och jag hoppas verkligen den funkar! Vi får väl se! Kram kram
:) x
 
 
En fin liten bild på mig när jag var på väg till Örebro med klassen! :D 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback