Lite snabbt bara..

Jag tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg nu genom mobilen som inte verkar vara världens snabbaste! Hm.. Och för att jag inte har tillgång till en dator just nu..

Jo, idag var jag på/i(?) Gustavsvik i Örebro med mina vänner och massa mer från min skola. Vi hade fridlufsdag och man fick välja mellan massa olika ställen, men jag och fyra till valde Gustavsvik. Det var det bästa badhuset jag någonsin varit på! Alltså det var superkul med alla rutchelkanor (?) och man kunde simma i en pool ock så var det glas på sidan för att det fanns massa hajar och fiskar och sånt.. Man kunde bada utomhus, vilket vi gjorde, och det var jätte skönt. Det snöade samtidigt också, så det var ännu roligare. En till rolig grej var att dem gjorde som jätte stora vågor i den största basängen, så man höll nästan på att drunkna, eftersom man kom under vatten, men det var sjukt kul i alla fall. Ett bra ställa jag tippsar om! :)

Imorgon fyller jag år och det är väl alltid kul eftersom man får presenter och sånt, men jag känner typ; "Im getting old!!" Nej, men typ, haha. Så nu ska jag ligga här i min säng och försöka sova lite! Ha det så gott! :) xx


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback