HOLA! COMO ESTAS?

Ja, ni hör ju liksom. Men är det en favorit replik så är det. Tack Willam Spetz. På tal om William Spetz, han är typ världens bästa, men ändå sämsta vloggare.(eller vad det nu heter?) Nej, men för mig är han sjukt bra i alla fall. Grym på att få nån att skratta bara så där. Typ dom gånger man bråkat med nån och man är typ skit deprimerad, då ska man gå in på YouTube och klicka sig fram till "Lilla Bloggen" och bara njuta. Hjälper för mig i alla fall. Okej, skt i William nu.
 
Grejen varför jag bloggar nu, för egentligen har jag typ ingen tid att vara inne för pappa ska in här snart, men jag hade tänkte bara berätta att One Directions nya musikvideo "Kiss You" kommer ut ikväll! :) Eller vänta... den kanske redan kommit ut.. Jaja, skit samma. Får se den sen. Innan jag somnar ska jag i alla fall se klart på filmen "LOL" som jag precis typ påbörjade. Haha. Grym film, snygga lads. :)
 
WELL BYE BYE, GOTTA GO. SE YOU LATER, ALLIGATOR.
 
http://cdn02.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2013/01/one-direction-kiss-you-preview.jpg
 
They look hotter, than hot! :) xx

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback