NYA BASKET BRUDAR

Halloj! Nu har jag kommit hem från basketen, eller jag kom väl hem typ 18.30, men jag fick tillgång till dator nu. Ja ni fattar, haha. Jo, det var ju basket idag ju och det gick väl sådär. Det var ju helt nya tjejer som knappt spelat basket, eller några kunde man se på att dem hade bollkänslan inne liksom men vissa var bara helt "blä!". Men det var ändå rätt kul för man fick vara som typ "tränare" eller ja, egentligen är det typ Simon som ska ha tjejträningarna, men aa, det var kul i alla fall. Simon är verkligen snygg. Att jag ens vågar skriva det här. Han kommer ju ioförsig (stavning) inte se ändå, eftersom bloggen knappt har några läsare. Men han har liksom skitfina blå ögon och typ blont ruffsigt hår! Han är verkligen jättefin. Jag hoppas han vill vara tränare för detta blivande lag, och det skulle vara superkul att ha honom som coach. Inte bara för att han är sötl, utan också för att han är skitgrym på basket.
 
En tråkig grej som bara inte fick hända är att jag ska på ett distriktsläger den 1-3 februari. Det är liksom som ett basketläger, fast jävla hård träning. Och jag är den enda från Sunne som är där, hehe. Lite pinigt.
Sen så hade jag tänkt gå på en musikal som en skola arrangerar och där går en kille som jag känner och han är jätte duktig på att sjunga. Och eftersom att jag ÄLSKAR musik och teater så är liksom det här en grej jag alltid velat gå på enda sen han sa det. Men då händer liksom det där som inte får hända och det är att musikalen är samma dag som basketlägret!! Så där fick jag lite damp och typ började gråta... Yeah, shit happends.
Men det "braiga" med allt var att dem skulle ha samma musikal en gång till i Mars. Och jag typ; JEJ!
So thats really great! :) 
 
Så det var typ liksom halva min dag. :) xx
 
 
 
 
 
 
Typ jag när en kille i min klass är helt dum i huvudet...
 
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback