ITS FRIDAY!

Det är fredag idag för all er som inte visste det. Blir kanske lite godis, har faktsikt redan ätit typ två skummtomtar och fruktsallad. Fast det kanske inte är godis? Haha, ja men det har väl varit skola som vanligt och jag och min bästis typ stoja runt och jag vet inte vad. Vi skrattar typ 24/7. Det kanske är därför vi inte får sitta brevid varandra....
Sen hade vi matte vilket är den tråkigaste lektion som finns, fattar inte ens varför man måste ha det för. Det ända som var bra med matten idag var att vi skulle ladda ner någon app som vi sedan skulle använda. Fast jag tror alla andra gick in på fejan eller nåt. Hehe..
 
Nu har jag kommit hem från basketen som var skit tråkig idag eftersom vi bara var 7 stycken. Vi brukar vanligtvis köra med killarna på fredagar i stora hallen men denna gång blevde inte så.
Sen har jag fått reda på att det är basket 4 gånger i veckan vilket är superkul! Så på måndagar ska jag köra med 99/98 som är nybörjare då, så jag får väl gå in och vissa lite snygga finter och grejer. På tisdagar, torsdagar och fredagar har jag träning med 95-94 tror jag det är som jag vanligtvis spelar med. Just so you know.
Varför blandar jag alltid in engelska hela tiden? Jag tror det är för att jag är så intresserad i språket and yeah, i just love it. Känner mig lite som Daniel Paris, haha. Jo, förresten, vad tycker ni om designen än så länge? För jag vetliksom inte hur jag ska ha den. Jag älskar ju London och så, men den känns inte helt ok. Så jag kommer väl troligtvis byta igen. När som helst. Okay, im gonna go now, and have a great evening boys and girlz. See you later! :) xx
 
 
Me and my best friend, haha.
 

 Vi försökte liksom skapa ett hjärta om man nu kan lista ut det, haha.
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback