VANN EN LITEN TÄVLING!

Japp, i won a little competition! Nej, men alltså det var ju inte direkt en sån tävling som man får hem någonting med. Det var liksom inte en tävling om en "sak". Det är så här att jag läser en novell (skitgrym) som så hade en läsar tävling där man kunde vinna en roll i novellen, OCH jag vann! :) Wihoo! Super kul eftersom jag älskar den novellen och har läst den sen ett år tillbaka tror jag faktiskt. Yeah, so now you know! :)

Har ni någon aning om hur svårt det var för mig att välja bara EN av er som skulle vinna?! Jag har suttit klistrad vid datorn nu ända sedan det första bidraget kommit in och valt fram och tillbaka mellan er men...vinnaren blev då Alicia! (Har skickat ett mail till dig också om något skulle snurra till sig). Rollen kommer in ganska sent i novellen - så att du vet. I och med att jag redan har skrivit en bra bit på novellen fick det bli såhär - vad du kommer ha få roll får du heller inte veta förrän det är dags... ;)
 
Hennes nominering:
Detta var det hon skrev på sin blogg då rå som ni faktiskt kan hitta under länkar lite senare! :)

Sen har jag ju varit i skolan också, hela dagen och det ha väl varit ganska kul. Lite skämt med lärarna, snack med Tiffany och Melody, och lite sådär random grejer. Ni vet min SO lärare är liksom lite töntig av sig, (han gillar typ ACDC, Sagan om ringen, Starwars, och lite andra grejer) och han gillar den nya filmen Hobbit och Tiffany typ "hatar" den så hon, och jag, brukar alltid gå fram och säga typ; "Hobbit är så dålig! Den suger verkligen". Han blir då skitsur och säger att vi ska få extra läxor bara för det.. Men ba; "Chilla lite, bro!"
 
Jag ska ju iväg på ett sånt här läger, för basket då då och det innebär nog att jag inte hinner blogga särsklit mycket, vilket jag inte gör så ofta heller, men bara så ni vet!
 
Have a nice day! :) xx
 
 
                                     

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback