Back from Stockholm!

Hejsan!
 
Nu är jag tillbaka, eller jag var det i tisdags men har inte hunnit uppdatera något, haha! 
Åh, jag hatar alla dessa myggbett! Dom tar kol på mig.. Blä!! 
 
Alltså det finns inte så mycket att berätta om från Stockholm, mer än att jag nästan varit på Torö hela veckan. Det blev lite gående i stan men köpte inga saker. Saknar det så hemskt mycket att jag fick mamma och pappa att skicka iväg mig på måndag dit igen! Im so happy! :) 
 
Påvägen hem så gick vi in till Godissvampen, en liten godisbutik i Tyresö, och där hittade jag dom!
One Direction godiset!! Goda var dom, men jag köpte inte ett helt paket utan bara en liten sån där. 
Sen fick jag med mig en 12 strängad gitarr med mig hem också! Coolt va? 
 
 
 
      Har massor att berätta men hinner inte nu. Vi hörs senare! 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback