New Thing and thingz a want!

Hej!
 
Jo, i lördags hade min lillebror match i Charlottenberg, så vi åkte hela vägen dit. Det tar typ 1 och en halv timme eller nåt, så det är inte så lång, hehe.. :) Men tråkigt nog förlorade dem med typ 7-1 eller nåt och folk skadade sig. Det är ett svårt lag så jag kan förstå hur jobbigt det var. 
 
I Charlottenberg finns det ett stort köpcenter och när vi ändå var där så gick vi dit. Eftersom att jag har tjatat om att få köpa ett nytt skal till mobilen, ni vet ett sånt här fodral som man kan ha kort i också, så gick jag direkt till Teknik Magasinet för att köpa ett. För mig blev det ett lila och för mamma ett svart! 
 
 
Cubus blev nästa affär och det var där som jag hade tänkt köpa en tröja, två fåglar som ser exakt likadana ut som Harry's tatuering, men den var ju of course slut. Typiskt.. :( 
Men jag gick in på H&M istället och där såg jag två skita snygga tröjor som jag skulle vilja ha! Får väl smöra lite för mamma och pappa, haha! :) 
 
           
         (Den vita är snyggast!) 
 
Dem hade en jättestor godisbutik där det finns hur mycket godis som helst!!! Det finns typ sånt där godis man brukar köpa på typ Taxfree om man ska åka någonstans, ni vet. 
Så det blev lite smågodis och en 250g (!) chockladkaka för mig! Gott! Sen drog vi till donken för vi var as hungriga! :) 
 
 
 
 
Nu ska jag iväg till Vattenlandet med lillasystern, men vi hör sen! :) 
 

Comments


Karin

sv: åh jag har bara sett dom en gång ): men det var helt fantastiskt!! gillade dom innan, men efter mötet är jag helt galen i dom! så jordnära och som ett par helt vanliga killar, så söta haha. :)


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback