PLL

Hej allihopa! 
 
What's up, guys? 
 
Själv så ska jag kolla på PLL eftersom att jag är den ändå personen i typ hela världen som inte följt med i den serien! Congrats to me... Nej, men liksom, jag har aldrig direkt fastnat för det. Jag har typ sett en tredjedel av två avsnitt så liksom jag fattar ingenting. Men nu, ladies and gentlemen, nu så har jag laddat ner nästan hela Säsong 1 på datorn! Wihi! Så för att jag ska hinna se den så måste jag avlsuta typ NU! Så det här blev ett jätte snabbt inlägg. 
 
En annan sak jag tänkte berätta kort var att jag fick ett erbjudande att blogga på kommunbloggen här i Sunne. HAHA. Fast jag sa ja. Så jag ska sitta där och skriva om hur bra jag är på musiken och vad jag ska göra dem här dagarna och vad jag ska äta. Kanske inte det sista men man ba; KUL! Jag kankse blir poppis? ^^ 
 
Men vi hörs typ imorgon, eller nej för då ska jag till Dalarna, över en dag, men jag kanske kan skriva på eftermiddagen! Vi ses! 
 
 

Comments


Saga

Söt blogg :)


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback