Dags för film!

Hej! Har kommit hem från fotbollsträningen och har ätit lite. Fotbollsträningen var inte alls rolig. Kanske var det för att det bara höll på i en timme idag eller så var det bara jag. Alltså jag har börjat att tvivla på om jag verkligen ska stå i mål. Liksom jag kom hit till Sunne för ett år sen, har spelat en enda liten säsong, hälften som målvakt. Jag har liksom varit utespelare, ska vara petig och säga högermittända sen 7 års ålder och helt plötsligt står man i ett nät! Så ni kan ju förstå saknaden att få spela ute och kunna lägga hörnor, frisparkar och straff eller liksom bara att få skjuta ett skott. Men jag ska ge denna säsong en chans, med målvaktsträning, cup och bara ha skoj, nu när det går så bra för oss! Vi ligger faktiskt treja nu!

Ska börja kolla på film, men vet inte riktigt vilken men det löser sig! Kram :) 

Så här ser mitt rum ut efter en träning, haha.. 

 


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback