I LOVE THURSDAYS!

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Torsdagar är så himla sköna när det gäller skolan och det beror nog på att vi slutar 11.15. Men idag, å herre. Jag hade två lektioner. TVÅ LEKTIONER. Vanligtvis har vi tre lektioner; SO, spanska och svenska, men idag var spanskan inställd. SO var helt ok för vi håller på med en "pjäs" som handlar om Rättegång efter som kapitlet vi just nu läser är Lag och Rätt. Så det enda vi gjorde var att träna på manuset och alla skulle kunna sitt att säga. Men jag, jag satt och halv sov. Jag är så himla trött, hela tiden. Fattar inte varför. Nej, men Svenskan var också helt okej, vi håller på med nån läsförståelse eller något tror jag. En av dem vi gjorde heter "Sex på tåg". Gissa om jag och Tiffany gillade det? (Y) 
 
Sen var det bara att gå hem och fixa i ordning mitt rum som vi har gjort om. Förut var tapeten alldeles lilla och ful, men nu kom mina drömmars stad in i rummet. London. Så hela mitt rum är liksom England. As coolt. Jag kanske kan lägga upp någon bild på det någongång. 
 
 
Tumblr_mjj1j3ksd31s6sfq3o6_500_large
 
 
 
So damn true.. :) x

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback