Mello 2013

Idag när jag kom hem från Stockholm fick jag veta att pappa, mamma och mina två syskon hade tävlat på någon Melodifestival grej och vunnit/fått en "Goodiebag" som innehöll 3 liter läsk, 3 snacks-påsar, massa godis och det bästa, som jag absolut inte hade en aning om, biljetter till andra chansen i Karlstad imorgon! Wihoo! Ska bli så roligt att få se alla tävlande som; Anton Ewald, Oscar Zia & co, Eric Segerstedt & Tone, Robin och massa andra personer. Det bästa är nog att Jedward ska vara med och uppträda! Sjuktkul för att jag har varit ett fan av dem och gått på en av dems konsert här i Stockholm, så det ska bli himla kul. 
 
Så det blir nog inte direkt någon bloggning imorgon, är inte helt säker, men vi får se! Ha det så bra och njut av Mello imorgon! :) x
 
 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback