NÅGON DUKTIG DESIGNER SOM LÄSER DETTA?

Om jag ens har några läsare? Haha. Hej, förresten. Jag sitter här hemma med mamma i mitt rum som står och fixar mina gardiner, woop woop. Städerska på hög nivå. Jag har varit hos tandis i dag och dem sa att jag skulle få åka till Karlstad och kanske få tandställning, och jag missade slöjden. Jag vill faktiskt jätte gärna ha tandställning för jag behöver det verkligen, men jag har hört att jätte många är emot det och så. Det är inte jag, hehe. 
 
Jag har lite damp för jag försöker fixa en snygg design till min One Direction blogg, men lyckas skjälvklart aldrig. Jag kan headers och side och så, men allt blir ju bara fel. Kolla skjälv vetja! Länk finns i menyn! :)
Så om det finns någon duktig och snäll en som kan fixa en One Direction design till mig skulle det vara super skjysst! Och jag vill helst att det ska vara gratis. Jag vet att det kanske inte är så många som gör designer gratis, men om det finns en vänlig liten varelse där ute så please, help me! :) 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback