New stuff from 1D World!

Tjena! Im back once again! Ja, jag har ju varit i Stockholm över sportlovet och har därför inte hunnit blogga så mycket, som ni nog har märkt och jag är hemskt ledsen för det. Men nu har jag lite fina grejer på gång här för er som är galna i killarna lika mycket som jag; bilderna från 1D World och all the stuffs i bought! Här kommer dem!

 

 
 
 
3 bilder från butiken, kommer i flera i ett annat inlägg! Nu mina fina saker jag köpte: 
 
 
 
Up All Night; Limited Yearbook Edition, 280 :-
 
 
1D Hörlurar, 250 :- 
 
 
Muggar med killarna på, 200 :- för alla
 
 
1D box: armband, penna, gratis nedladning av låtar, halsband, kalender, en tyg väska och "photocards"; 280 :-
 
 
"Photocards" på alla i bandet. 
 
 
Armband med allas namn.
 
 
Penna, kort med kod för nedladdning och ett halsband. 
 
 
Tygväska. 
 
 
2013 kalender     
 
   
 
Allt jag köpte gick på ungefär 950 :- så jag kan inte säga att det var billigt direkt, men är man där en gång är det bäst att man passar på! YOLO! :) x


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback