Vinnare av Melodifestivalen 2013 är.. ROBIN!!

Nu vet vi alltså vem som tog hem segern för årets Mello och som ska få stå på Friends Arena i Maj och representera Sverige i Eurovision. ROBIN STJERNBERG!! 
 
Jag är så himla glad att du Robin, den lilla från Idol, blev till en helt annan människa och bara ägde scenen idag! Din röst är så himla otrolig. Önskade jag hade en sån röst. Fast kanske lite tjejigare då. Men tack gode gud att du tog hem segern. Du är så jävla grym. 
 
Men Anton då? Hur fan kunde du komma 4:a? Hålla, du borde fan kommit två eller vunnit allt. Men du ska veta att du är en vinnare i mitt hjärta, och du är så älskad! Jag älskar dig så himla mycket! Du är grym, never give up! 
 
Nu ska jag nog sova, natti natt! :) x
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback