ÅH!! Jag vill ha en ny design!!

Alltså typ vartenda blogg har skitsnygga designer och jag typ döör!! För här kommer jag med en gratis design från en hemsida medans andra har typ proffs designer... Så om det är någon vänlig själ där ute som gör gratis designer till kanske möjligtvis mig så släng gärna in en kommentar här nedan för! Skulle ju vara super duper! :3 
 
Nej, men idag har man gjort lite allt möjligt. Sprang en bit utomhus med coolingen Julia på gympan. Med min kondition liksom, hallå? Vad tänkte jag me? Nej, men det gick bra. Har kommit hem från fotbollen och den var kul. punkt. 
 
Men om ni gör typ designer eller känner någon som gör det så slå gärna in en liten kommentar och skicka iväg den till snälla mig.. :3 Kraaaaamar! 
 
 
Ni får en egobild på mig från i somras på köpet! :) 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback