Käkar lite godis hihi!! :3

Ja, då ska man gå och lägga sig då, eller i alla fall hålla på med mobilen i sängen haha, för det är exakt vad jag kommer att göra!

Jo, i skolan idag, när vi skulle ha matte så satt vi utanför. Liksom det är två salar där så en dörr är till fysiken tror jag och den andra är till matten. Sen så kommer den jag gillar dit och sätter sig (lägger sig) på golvet alltså för att bänken där alla sitter är full. Jag satt mitt emot honom och då håller Lukas på med att göra massa hjärtan med handen till mig och typ pekar på honom. Sedan kastar Tiffany iväg min mattebok mot den jag gillar och han typ bara kastar tillbaka den till mig, och jag ba; Tack! och sen så log han eller nåt.. Kuligt!

Bye bye! ;)


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback