Sorry for not blogging..

Hej! Har faktiskt märkt att jag inte bloggat på ett tag men som sagt så kan det vara för att jag inte har tid eller bara inte orkat, men nu ska jag försöka fixa detta! :) 
 
Jo, igår var jag då med på en konsert i Gräsmark som min fina vän vän hade anordnat. Alla pengar som vi fick in gick till Musikhjälpen 2013! Det var kul men jag var en av dem som fick sjunga flest låtar så det kändes som om jag tog hela hennes konsert och det är inte alltid så kul. Men jag träffade nya vänner och vi fick in drygt 2500 kr! Nu känner jag mig stolt här! :) 
 
Snart har syrran dansuppvisning och bror min fotbollsmatch så det är väl bara att kila iväg snart! 
Alltså det är sååå sjukt varmt här!! Gahh! 
 
Kram! :) 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback