Tack pappa!

 
Halloj! Jo, jag tänkte bara berätta att efter min solosång jag hade igår så fick jag ett sms av en "kvinna" eller vad man nu ska säga. I det meddelantet stod det ungefär så här: 
 
"Hej Alicia
Grattis. Du är nominerad som en av årets ungdomstalanger i Sunne! Vi hoppas du kan komma till Vattenlandet i Sunne den 16 juni så vi får hylla dig. Kl. 14 sker prisutdelningen. Hör av dig om du kommer. Med välnlig hälsning Anneli Jansson,
Informationsstrateg,
Sunne Kommun."
 
Och min reaktion var liksom: :O 
Så det som hände var att jag blivit nomenerad av min kära pappa till en talang grej Sunne alltid har varje år. Men det som är ännu roligare är att jag är borta just den helgen, haha. Jag ska nämnligen till Karlskrona, i typ Blekinge, på UKM Riksfinal.
Så jag ringde sedan hon tjejen och ba; "A men jag kan inte komma då för jag är i Karlskrona."
Hon ba; "A men be någon i din familj att komma så kan den ju hämta ut priset" 
 
Jag får typ skicka iväg pappa eller nåt haha.. 
Undra hur det går till egentligen? Det kanske är typ som Brit Awards eller nåt? 
 
"Dem nominerade är..."

HAHA, fett kul ju! 
 
Nej, nu ska jag sluta prata och läsa läxor. Fyfan, vi ses in da hell. 
Puss! :) x
 
Najsiga tuggummin va? 


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback