UKM RIKSFINAL 2013

Åh!! Jag har haft så himla kul, hela helgen! Det har nog varit den roligaste jag har varit med om! 
Jo, eftersom att jag gått vidare från Sunnes UKM så var alla som gått vidare och massa arangörer i Arvika på riksfinal och gud vad kul det var! Det är så mycket att berätta, att jag knappt kommer kunna skriva allt. 
Det var liksom tre olika konserter där folk från hela Värmland var med i och jag var med i den andra konserten. 
Jag tycker att framträdandet gick bra och det roliga var att alla vänner som var med, var och kollade på. Det var även kul att Anton var med och kollade. Han tyckte jag var duktig.. :3 
Så himla kul var allting och jag ska verkligen vara med nästa år igen! 
 
Alltså, det är så mycket att berätta och ursäkta hur jag skriver för det är så svårt att förklara men jag var bara tvungen. Nu ska jag snart äta mat! Grillat... Mums. 
 
 
Jag och Emma under en konsert! :) 
 
 
Emma
 
 
UKM banden så klart! :)
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback