top 4 for now

 
 
The Vamps: Sjuukt bra band som gör jättebra covers och skriver egna låtar... Denna cover var helt grym.. 
 
 
The Fooo: Jag kan inte direkt säga att jag är ett "fan" av killarna men helt ärligt så tycker jag om två låtar av dom. Den ena är "Build a girl" och den här! Jag älskar refrängen..
 
 
Wheatus: Riktigt bra låt och jag bara älskar den. Både rolig men ändå pop/rockig. Lyssna på den för jag tror inte så många faktiskt har det. Om man inte lyssnat på One Direction men jaja.. hihi
 
 
One Direction: Åh vad jag älskar denna låt!! Så himla bra och det är nog helt seriöst den bästa på hela albumet, men ja vi får se. min bästa i alla fall.. :) 

Comments


Amanda Jönsson

Väldigt bra låtar! :)

Svar: Ja, visst är det! :)
Alicia Emilsson


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback