Midnight Memories

Halloj! 
 
Äntligen är jag tillbaka med en snygg design och några inlägg att skriva. Nu känner jag verkligen att jag vill börja skriva igen eftersom att det har hänt så mycket nu, det här året och allt liksom. Så vi kan säga att vi börjar om från början! Kan också bli så att jag gör en ny blogg med nytt namn bara för att starta om allt. Liksom varför heter jag aliciaxx? Snacka om muppigt, haha. 
 
Sååååå jag sitter här och lyssnar på Midnight Memories, oh ma gashhh, nej men helt seriöst är den så bra. 
Ni vet jag började lyssna den och den var ju så rockig! Jag typ gapa. Liksom är det verkligen dom?? 
Albumet är också så sjukt bra, alltså jag dör helt seriöst. Gå in och lyssna på Spotify eller någon annan musikapp! You won't regret it.
 

Imorgon är det basket och fotboll. Det var typ 2 veckor sen jag senast spelade fotboll pga. skolgrejer och sånt men imorgon så blir det faktiskt dags. Bara att tagga målvaktsträning då, hehe. Kör ett pass basket direkt efter också, good luck Alicia
 
Nu ska jag spela in en låt, wihoo. Som ni kanske kommer få höra här på bloggen om ni vill, hihi. 
Vi hörs senare!
 
 
Vem sa att man inte var "badass" när man var liten, huh? :) 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback