Wikings

Hej! 

Det är så himla kallt ute nu eller vad tycker ni? Asså shit, jag dör nästan. 
Förra helgen så åkte vi till Charlottenberg och shoppade eller well, jag gjorde hihi. Då köpte jag i alla fall en vinter jacka, så himla skön, och den var så snygg också. Ni vet, jag är inte så mycket för dom här dunjackorna eller ja, typ liksom "märkes" jackor vilket många tjejer har men för mig blev det en snygg canvas-liknande jacka på killarnas divided på H&M. Fick också med mig en mössa hem. Det kommer troligtvis upp en bild på dom någongång! :) 

I alla fall så sitter jag i soffan och "halvkollar" på någon serie som heter Wikings? Do u know what I am talking about? Har inte alls hängt med så jag äter lite chokladpudding istället.
Imorgon är det prov och jag är så taggad! Not. Haha.

Vi hörs! 




Comments


olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? kram

Svar: Ja, visst okej! Men hur ska jag göra haha? Tack så jätte mycket, fin blogg du med! ;)
Alicia Emilsson


Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback