Idol... once again!

Hej allihopa! 

Ja, som ni hör så ska jag då se på Idol idag igen. Idag är det solosången så det ska bli jätte kul att se! Så många duktiga sångare det finns alltså! :) 

På NO idag, eller rättare sagt lite innan den började så hade vi skitkul. Just nu håller vi ju på med kemi och kemisalen ligger precis bredvid biologisalen, där finns det även två bänkar vi brukar sitta på. Så jag och mina kompisar satt och pratade och så bad jag Clara, en tjej i min klass att hon skulle twerka, sök på YouTube, och då sa hon att hon inte kunde. Det är nu det roliga kommer. Klass D kom ut från doms korridor och i den klassen så finns ett par roliga killar i klassen och då kom dom och satte sig bredvid oss eftersom att dom skulle ha biologi. Elias hade då, en kille i D, han hade hört att jag sa att Clara skulle twerka och då kom han fram och sa "Amen, jag kan faktiskt twerka!" 
Oh yes, he did! Helt plötsligt så satte Carl på "twerk" låten och så började Elias twerka på Colin och vi bara satt där och skratta! Så himla kul! 

Men nu har Idol börjat och jag vill inte missa så mycket men vi ses senare! Kram :) 


En bild från This Is Us! 


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback