It hurts so much

 
Hej allihopa!
 
Seriöst, det gör så sjukt ont i mina tänder just nu och jag har haft ont i huvudet också! 
Som ni kanske vet så ska jag ju få tandställning så igår var jag iväg till Karlstad för att sätta fast fyra plastringar i överkäken. Kan knappt tugga eller någonting. Det blir ingen chips för mig inte, buhu.. 
 
Läxor som vanligt till imorgon som man sitter och sönderpluggar. Nej, faktiskt så kan jag dom redan eftersom att jag är så himla duktig på språk! 
 
Väntar fortfarande på en fin design men den tycks inte poppa upp riktigt än, men ni får vänta ett litet tag till så kanske. 
 
Nu ska jag nog spela in en liten fin cover på VideoFyMe så håll utkik, @AliciaEmilsson heter jag och när vi ädå pratar om accounts så kan ni ju också kolla min youtube @AliciaEmilssonVevo. 
 
Kram på er och vi hörs senare!
 
 
Hittade en bild på mig från Julias Stjärnskott i sommras. Memories!

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback