great news!

Halloj! 
 
I'm back, hiihih. Har hänt lite grejer nu medans jag inte har bloggat in a while. 
 
uno: ASDFGHJKL JAG GICK VIDARE I UKM 2014! Den 23-25 maj blir det av till Karlstad! Yeah! 
 
dos: Ma b-day yesterday. Fick asgrymma saker som jag ska försöka fota, kanske i helgen om jag hinner men det kommer komma upp här i alla fall. 
 
tres: imorgon kommer mormor och moster hit till lilla gölliga sunne! 
 
cuatro: Jag, alicia, tappade bort mina fina skor (not) i skolans aula! jippie! Skorna var ju ioförsäg trasiga men jag behöver sulorna för det är sådana här inlägg as i kind of need... 
 
 
 
I födelsedags present fick jag de här snygga byxorna som är ifrån H&M som jag bara älskar! De är så himla coola och jag är in love med mönstret! 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback