1989 BASKETBALL

Hej!
 
Ska försöka bli klar med min "önskelista" till min födelsedag! Det finns så sjukt mycket man önskar sig men man vet ändå inte riktigt vad man ska skriva. Det blir väl mest kläder, skor och väskor typ, haha. :) 
 
Det har äntligen kommit snö hit! I morse hörde jag min lillasyster säga att det snöade ute så jag gick ut och kollade. Wow alltså, ganska mycket var det. Jag och mina syskon gick ut och åkte lite pulka och så och det var ju Lilys första gång. Hörde att det kommit mycket snö till Stockholm också. Ska nog åka ner dit på sportlovet. :) 
 
Vi var ner till "stan" om man nu kan kalla lilla Sunne Centrum för det. Nej, kanske inte, haha. Vi gick in till en butik, faktiskt denna ända butiken jag gillar, och där fick jag mig en tröja. Jätte cool var den tycker jag och den kostade bara 50 kr så varför inte liksom. :) 
 
Vi ses senare!

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback