Ja, jag gillar engelska, vadåra?

Hej! 
 
Sitter och kollar på TLC som är en av mina favorit kanaler, hii. Det är ett program vi brukar se på som heter "Rabatt till varje pris". Onödig fakta, jag vet men det programmet är bara så crazy! 
 
Har inte gjort mycket idag faktiskt. Är helt ensam hemma för att familjen är hos en släkting som jag inte orkar åka till. Har absolut inget emot henne, hon är jätte snäll och trevlig men det blir ganska tråkigt efter ett tag. Whatever.
 
Jag har fotbollsträning imorgon klockan 9.00. In da morning, gah! Det är faktiskt rätt skönt för då har man liksom hela dagen för sig sen. Kanske bloggar jag då, who knows? :) 
 
See ya! 
 
Bjussar på en skitfin bild på mig, verkligen. Var tvungen att prova kameran lite, hehe. 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback