New cases!

Igår så fick jag massor med skal från Tiffany som hon ville bli av med, eftersom att hon har en Iphone 5S.
Så då fick jag dom istället! :) De flesta var riktigt coola och jag kommer säkert byta skal ganska ofta. 
Nu när jag tycker att jag är så himla duktig på att fota så tänkte; "Varför inte fota skalen liksom?!" 
Så då gjorde jag det och det gick så här: 
 
 
 
 
 
De tre första bilderna är på de jag fick + tre stycken som jag gett till en kompis, pappa och Love. 
På den sista bilden är det alla jag har! Det räcker nog nu med skal, eller? ;)
 
Imorgon har jag matteprov, oh god. Jag gör mitt bästa och jag har helt seriöst suttit och pluggat som en, ja jag vet inte vad, men hell yea. Wish me good luck, vi ses imorgon! 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback