NEW GLASSES

Hello, guys! 

Sitter och kollar på tv efter en lång och tråkig skoldag. Ush. Sometimes i just want to drop a bomb in school..

Provade ett par nya glasögon idag eftersom att jag verkligen vill ha ett par nya och mina gamla är så fula, like ush. Ser hemsk ut. Jag fick ta hem dom över helgen så att jag kan känna efter lite om jag vill ha dom eller inte, men just nu så tror jag jag älskar dom! 

Jag har typ stukat min stortå, yes i know it sounds crazy men jag blev typ stämplad på fotbollen och den är blå, svullen och det är ett rött halvstort märke från dobben. Men när jag kom hem så kände jag mig bättre och jag ska stå på en match imorgon så det ska bli kul! :) 

Vi hörs! 

Blir aldrig bra på bild men aja.


Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback