The Face

Hello people! 
 
Satt och kollade på The Face, ett brittiskt modellprogram där blivande modeller delas in i tre olika grupper då de har en superkänd modell som handledare. Man kan väl säga att det är som Top Model, you name it. 
Riktigt bra faktiskt och att en av handledararna är svensk är ett plus i kanten. Wow vad jag skriver konstigt!
What tha hell 's happenin' to me??
 
Åh, shit alltså. Jag sommnade typ på fysiklektionen idag. Det var såååå tråkigt så jag döör. Den där jäveln till lärare pratar bara om sin förbaskade son i Kina och bilar! Hell to the no liksom, fan jag orkar inte. 
Juste, fick tillbax spanska provet idag och jag fick 42,5 av 52 and i was like; this is really really bad.. Det är dåligt för att vara jag faktiskt.. Buhu :( 
 
Imorgon är det CURLIIIING, har fridluftsdag och det ska bli kul att prova på något nytt. Men förvänta er inte någon proffs curlare av mig. Hallå mina byxor kommer typ spricka, hahhaha. 
 
Bye fellas! 
 
 

Comments



Name:
Remember me?

Mail:

URL/Blogg:

Comment:

Trackback